Colaboratorii EduKIND

PSIHOTERAPEUTI 

Monica Daniela Gaitanaru

Psihoterapeut analist jungian 

Monica este absolventa a Facultatii de Filosofie. Activeaza ca trainer in dezvoltare personala inca din 2009, sustinand de-a lungul timpului numeroase conferinte si ateliere prin care faciliteaza explorarea tainelor sufletului uman si identificarea cailor de a trai o viata mai constienta, autentica si plina de sens. Din 2012 profeseaza ca psihoterapeut, specializata in Psihologie analitica, Psihoterapie prin Dans si Miscare, in Referentialul Arhetipurilor Personale si  in Mitograma (metoda de explorare a mitului personal). 

"Prin profesia mea actuala, ajung sa intru zilnic in contact cu oameni si povesti diferite. Multe dintre aceste povesti semnaleaza o problemă de fond colectiva si specifica lumii in care traim: indepartarea de sacru, de ritmurile naturii si ale vietii, ratacirea sensului personal in puzderia de stimuli si cerinţe ale vietii cotidiene contemporane. Intalnesc adesea problema lipsei de constientizare si integrare a feminitatii sau masculinitatii, dificultatea de asumare a conditiei de adult, cu tot ce presupune ea, rezistenta la schimbare si staruirea in blocaje mentale sau emotionale. Toate acestea sunt, printre altele, semnale de alarma ale riscurilor pe care le presupune indepartarea de ritmuri firesti ale naturii din noi si ale riturilor de trecere ce insoteau in trecut aceste schimbari de etape specifice vietii oricarei fiinte omenesti."

Mai multe aici: psihologieanalitica.ro & ritualuridetrecere.ro

 

Bogdana Fati

Psihoterapeut specializat in terapia de cuplu, familie si in terapia pentru copii si adolescenti

Pentru EduKIND: Facilitator Ateliere pentru adulti “Creative me” si “Inner me”

Formarea de baza a Bogdanei este in Terapie experientiala, la care a mai adaugat cate un “strat” din formari adiacente - Theraplay, terapie transgenerationala, SPER, Metaphors of Movement, psihodrama, si chiar si un prim stagiu de formare in coaching.

“Sunt mama a doi copii de basm si, o data cu venirea lor pe lume, configuratia vietii mele s-a modificat complet. Am inceput “sa cresc” impreuna cu ei, redescoperindu-ma pe mine cea autentica,  acceptandu-ma, provocandu-ma si lasand schimbarea sa ma redefineasca. Profesia mea este  una din uneltele mele de automodelare. Cu alte cuvinte, pentru mine abordarea terapeutica reprezinta un mod de a privi si de a ma raporta la viata. Iubesc sa inteleg ce se petrece “in spatele” diferitelor masti pe care le afisam.” 

Mai multe aici - bogdanafati.ro

 

Steluta Stoian

Psiholog si psihoterapeut cu formare in Art-terapie Phronetik

Steluta s-a format in Art-terapie Phronetik in cadrul Wiener Schule fur Kunsttherapie, Viena, organizat de Asociatia Romana de Terapii Expresive, urmand mai multe programe de specializare, printre care: “Aplicarea art terapiei in lucru cu copii si tineri aflati in situatii de risc” (A.R.T.E. in colaborare cu Icelandic Art Therapy Association), “Evaluarea clinica a copilului si adolescentului cu ajutorul tehnicilor  proiective”( I.R.P in colaborare cu Asociatia Romana de Psihodiagnoza Proiectiva), Metode si tehnici interactive de autocunoastere si dezvoltare personala utilizate in lucrul cu copii si adolescenti” (prin Asociatia CATHARSIS), curs - ”Evaluare clinica, psihodiagnostic si interventie la copil si adolescent” - organizat de Institutul Roman de Psihologie.

Steluta are o indelungata experienta in lucrul cu copiii, inceputa ca profesor de educatie plastica in invatamantul de stat si continuand cu numeroase gradinite particulare si centre, in ateliere creative de pictura si modelaj. In cadrul gradinitei la care a fost si co-fondator, Steluta a fost psiho-pedagog, psiholog si art-terapeut in atelierele de dezvoltare personala prin arta si in sesiuni individuale de art-terapie.